wtorek, 15 listopada 2016

sposoby na odstresowanie


 Cześć,

   Rysowanie, malowanie, kolorowanie... to są wspaniałe czynności uspakajające, redukujące stres, ale naprawdę są dni kiedy tak trudno jest się im oddać. Po prostu rysować, kolorować, skupić się tylko na wyborze koloru, obserwowaniu kartki, lini... ale na pewno warto próbować. Ciągłe oglądanie facebooka, instagrama, pinteresta itp. nawet jeśli jest to pożyteczne, bo szukamy tam inspiracji, nie powinno nam zajmować aż tyle czasu, więcej powinniśmy go poświęcić na własne próby. Idąc tą myślą wykonałam próby malowania i kolorowania akwarelami. Zawsze mi się to podobało, potrafię godzinami oglądać inspiracje i filmy na youtube o tej tematyce, ale rzadko kiedy sama próbowałam... czas zmienić te proporcje! Chciałabym też aby mój bulletjournal miał więcej rysunków i miejmy nadzieję na coraz to lepszym poziomie. Trzy ze zdjęć poniżej to moje skromne rysunki, a ostatnie zdjęcie to kolorowanka.





 Dzięki za odwiedziny!
Pozdrawiam
Ag

1 komentarz: