poniedziałek, 14 listopada 2016

Staedtler triplus fineliner pastel colours


 Cześć,

   Dziś chciałam wam napisać kilka słów o cienkopisach firmy Staedtler triplus fineliner. Niedawno skusiłam się na zestaw 6 cienkopisów w pięknych pastelowych kolorach, cena wydawała mi się dosyć wysoka (31,99 zł), ale dzieląc to przez 6 wychodzi ok. 5,30 zł za jeden cienkopis także całkiem znośnie. Cienkopisy mają grubość 0,3 mm oraz delikatny kolor także będą idealne do Bullet Journala, nic nie będzie prześwitywać gwarantuję :) Z tego co widzę w internecie mój zestaw to tylko skromny początek, gdyż linia triplus fineliner ma bardzo szeroką gamę odcieni. Cienkopisem rysuje się dobrze, nie rozmazuje się nawet pod wpływem ścierania gumką, szybko wysycha. Jedyne co może przeszkadzać przy dłuższym rysowaniu to kształt cienkopisu, w przekroju jest jakby trójkątny co sprawia, że jest to niekomfortowe i może prowadzić do odcisków, ale ja akurat nie mam zamiaru nimi zamalowywać większych powierzchni, także mam nadzieję, że tego nie doświadczę. Opakowanie jest ciekawe można z niego zrobić wygodną podstawkę. Ogólna ocena dobra :) 





Pozdrawiam!
Ag

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz